вторник, 6 март 2012 г.

Цветя за празника

Тазгодишната интерпретация за 8 Март, насочена към госпожите от детската градина.
Спрях се на кристални цветя, защото не ми се иска да затрупвам многоуважаваните дидкови учителки със саксийни. Изпитвах известни съмнения дали съм избрала правилните. Но пък продължавайки да разсъждавам си казах, че съвсем няма да съм сигурна до колко уцелвам персоналния вкус, с който и да е друг избор, пък било то и на "обикновено" живо цвете. И толкова с душевните терзания! Взех цветя-кристали. Цветовите ми намерения бяха съвсем други, но реалността в магазина ми натресе слабо разнообразие и взех цвят доста далечен от замисления. Определено направих компромис с планавете си и бях доволна някъде около "средното".
Прибрах се и с лека неохота извадих цветята от пластмасовите гнезда, в които се продават. Но, изненада! Освободени от пластмасата, светлината можеше свободно да преминава през тях и те показаха красотата си. Аз истински ги харесах. И вече спокойна и достатъчно доволна ги сглобих с държачите.
Прииска ми се едно и за мен...
В опит да уловя играта със светлината.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отдели от твоето време! Ще те очаквам отново!

Pin It button on image hover