понеделник, 16 септември 2013 г.

Порция хризантеми

Ами, да... отново дойде ред да извадим ентусиазма и дните от вкъщи-до градина-до работа и обратно да се занижат в безкраен ред. Като за начало - имаме обичайните подготовки и сме едни от многото комплекти "родител + дете", носещи по стрък цвете. Спираме се на хризантеми - малко старомодни като излъчване, но аз ги харесвам много.
Картичките-етикетчета изфабрикувах от останали ми изрезки (не хвърлям буквално и най-малките парченца - свидят ми се, а пък и виждам, че има смисъл да ги пазя).

Доста хладен ден, чисто есенен или иначе казано - време е да се накича с кестен. Бях забравила, че имам подобно чудо на бижутерията, но мрачната сутрин някак си ми припомни факта, че миналата година и такова нещо съм си направивила.

3 коментара:

  1. Оооо, да! Винаги съм щастлива да употребя по възможно най-добрият начин всяка изрезка, която ми остава! Чудни етикети! :)

    ОтговорИзтриване
  2. очарователни етикети си спретнала, за жалост ежедневието ни погубва...

    ОтговорИзтриване
  3. Като се замисля, повече се радвам като успея да оползотворя някой "отпадък", отколкото като взема чисто нови консумативи. И колкото по-непотребен е изглеждал, толкова радостта е по-голяма:)) А, пък, ежедневието - ех, ако работех на половин работен...

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отдели от твоето време! Ще те очаквам отново!

Pin It button on image hover