понеделник, 12 юли 2010 г.

Бързи покривки за пикник и възглавничка за коте

Почивните дни преподреждах гордеробите и в един от тях намерих прибран любимия ми чаршаф на чайничета и цветя - преди време се скъса по средата и го извадих от употреба, но знаех, че някой ден ще ми дойде музата и ще го претворя. Е, денят дойде. Изрязах 4 парчета от краищата на чаршафа, където плата е запазен, с ярки цветове и хубава плътност, и направих на бързо покривки за пикник.

От няколко дни имам сладка компания - котето Дидка. Оказа се, че много й харесва да спи върху коша за пране и веднага ми хрумна да направя мека възглавничка от останалата част на чаршава - е, поизбеляла е леко тази средна част, но Дидка няма чак такива претенции. Имаше и бонус - малко кубче за игра, което може да видите как се прави в Крокотак.


Между другото, направих и торбичка за чаения сервиз на Дидко, чийто части са разхвърляни из цялата къща (последно намерих 2 лъжички в шкафа ми за бельо), та, исках веднъж за винаги да събера въпросния сервиз на 1 място. Използвах останала торбичка от играчка (която е от по-дебел материал) и мрежичка, пак от някаква дидкова джаджа. Съединих ги на машината и се получи идеална торбичка. За щастие бях запазила и закопчалката на мрежичката, така че сервиза да няма как да мърда.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отдели от твоето време! Ще те очаквам отново!

Pin It button on image hover