вторник, 21 юни 2011 г.

Разни летни от плат

От утре започва поредица от командировки и пътувания. Старият ми несесер е твърде голям, а и на мен ми се шиеше, за това, ей така, набързо си направих несесер в по-мини размер. Нямах цип под ръка (а и честно казано, не обичам да шия ципове), за това сложих велкро по цялата дължина на отвора.

Лятна чанта с цвят на плаж и джапанки. Удобна е, а и гърба ми е доволен докато съм на колелото, вече е прекалено топло за раница (и то от кожа).
Въпреки, че снощи имах друга по-важна работа за вършене, упорито не се отлепих от машина докато чантата не стана готова.
Днес астрономическото лято пресича СТАРТ-линията, весело да е на всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отдели от твоето време! Ще те очаквам отново!

Pin It button on image hover