неделя, 9 юни 2013 г.

Отчет за юни - с надежди да не е последен

Инерцията на творческите ми прояви се уби от раз, тъй като изпаднах в силно зубрачески период, покрай английски курсове и разни други километрични писаници, които най-скоро трябва да са готови...
Е, да, ама днес най-накрая трябваше да си взема дозата. Разбира се, че ни най-малко имам нужда от още една гривна, но имам нужда да я направя. Само с едно мънисто кубче, което оставих да си плава по въженцата.
А, ако някой случайно има мерак (или пък откровен зор) да се пребори с неправилните глаголи, може да учи и да се забавлява едновременно с този симпатично шашав преподавател :)))))) 


4 коментара:

  1. Успех с drink drank drunk и повечко sing sang sung! Едната ми колежка сега учи английски по програмата "Аз мога повече" и много се шегуваме с нея за уроците. Така ми се иска да я подновят и да съм от одобрените. Като по пораснем и почва да ни се учи : ) А да уловиш дъга в ръката си е толкова зареждащо с настроение! Късче небе и пъстра дъга страхотна комбинация! Усмивки1

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хе, хе, точно по "Аз мога" са и моите уроци - много хубава програма. С тези 3 нива едно след друго, накрая и сънищата на английски ще подкараме :))) Пожелавам ти искрено да я подновят и да се запишеш!
      А, дъгата, дааа, хубаво е да носиш дъга в/на себе си... Хубава вечер, Стеф!

      Изтриване
  2. Много свежа гривничка! Успех със задачките! :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отдели от твоето време! Ще те очаквам отново!

Pin It button on image hover