петък, 22 февруари 2013 г.

Знам, че вече прекалявам с тези гривни и вероятно апатично някой сега си казва "Оф, пак ли". И ще е прав. Поне да беше нещо ново, нали. Знам, че се оливам, и моля да ме прощава всеки отегчен :)) Просто през седмицата, в откраднати моменти на почивка, когато имах нужда съзнанието да ми се разсее, снимах гривнетата вече като влезнали в действие. В някои дни избирам само една, друг път правя комбинация от две или ако не мога да взема решение - директно слагам трите накуп. Приятни, лекички, неангажиращи - буквално на всичко подхождат.
С гривните, за сега, съм до тук - събота и неделя ме чакат мартеници и разни други детско-градински проекти.
С пожелания за мързеливи или пък креативно богати събота и неделя - кой както се е настроил.


2 коментара:

  1. Ели,забавна си!Така съм и аз,когато направя нещо,което наистина ми харесва.Като малко дете съм.Снимам и снимам и пак снимам:)Очаквам да видя и мартениците ти!Приятен уикенд!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, Гал, тези нещица ме разсейват и радват, особено когато съм била натоварена през деня, много ми помагат да възвърна енергията си!

      Изтриване

Благодаря, че отдели от твоето време! Ще те очаквам отново!

Pin It button on image hover