понеделник, 28 юни 2010 г.

Моята първа книжка



Коки (малкият син на сестра ми) е рожденик. Наред с купищата други подаръци, получи своята първа книжка с много животинки вътре.

За да я направите, ви е необходимо:
1. Да изберете цветни или черно бели картинки, които да оцветите. Или пък да извикате музата в себе си и да сътворите картинките лично.
2. Разпечатайте в желания формат (аз поставях по 8 животинчета на страница, като под всяко изписах името му).
3. Изрежете.
4. Ламинирайте.
5. Направете с перфоратор дупки.
6. Прошнуровайте. Много удобно става с ластик и стопер (има ги в магазините за кинкалерия). Така ще може да добавяте, махате и преподреждате картинките. Към книжката направих калъфче от плат, тип пачуърк (съединени парчета).
Ако гоните срок, да знаете, че времето което занимавката ми отне е: за книжката - около 2 часа; за калъфчето - 2-3 часа (при изработката на последното, да отбележа, че имах свъхлюбопитен "помощник", така че времето значително може да се съкрати, ако ще работите на спокойствие).



Ето, това пък е книжката на сина ми (идеята за тези книжки ми хрумна преди 1 година, след като в книжарниците не успях да намеря нещо, което хем да е джобен размер, хем да е достатъчно разнообразно. И тогава "извиках" неволята).











Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че отдели от твоето време! Ще те очаквам отново!

Pin It button on image hover